Vlucht naar Sri Lanka

30 april 2018 - Colombo, Sri Lanka

Hallo allemaal,
Het is inmiddels maandagavond en al een drukke dag in Colombo achter de rug!
Eerst dan even over de vlucht. Vertrek vanuit Dusseldorf , met als extra bagage een scootmobiel!!! Het is de bedoeling dat deze meegaat met ons als cadeau voor verlamd meisje in Sri Lanka. Moeder moet haar elke dag op haar rug dragen om naar school te gaan........dus Jo moest doen alsof hij pijn in zijn rug had om dat ding zonder extra kosten mee te krijgen! En ik hem ondersteunen! Theater voor het goede doel. Je kunt je voorstellen dat we hierover tranen gelachen hebben, Jo in de scootmobiel door de vertrekhal! Foto's staan op ander toestel dus nu even niet ter beschikking....Piet en Jo hebben nog op de grond gelegen om batterij te demonteren, want er kwamen nog verschillende mensen aan te pas voordat we toestemming hadden. Maar.... gelukt! Moet je voorstellen dat toen we uit het zicht van de balie waren, Jo weer gewoon kon lopen en geen pijn meer had......wat een wonder! En bij aankomst had ik (Els) pijn in de rug en ben met scootmobiel luchthaven uitgereden naar taxi.....blij dat ik niemand heb aangereden....
De vlucht was prima, tussenlanding Abu Dhabi, heel apart van boven gezien. Overdag 43 gr Celsius en nacht 36 gr,! Beetje warm hoor. Snel naar volgende vlucht en geland in Colombo om 3.30 's nachts. Plm. Om 5 uur in hotel, mochten gelukkig al naar kamer en hebben even 2 uurtjes geslapen. Om 9 uur ontbijt en daarna Colombo bezichtigen....komt in volgend verhaal

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne:
    30 april 2018
    Het ziet er allemaal prachtig uit. Fijn voor dat meisje weet ze al dat ze scootmobiel krijgt? Kan de batterij daar ook opgeladen worden als ie leeg is? Geniet ervan groetjes marianne en jo
  2. Mariska:
    30 april 2018
    Toch gelukt met het scootmobile.
    Geniet van jullie reis x
  3. Truus en Guenter:
    30 april 2018
    Leuk verhaal, ziet er net echt uit in die scootmobiel !
  4. Jan en Marie-José:
    30 april 2018
    Wat een prachtig verhaal met een lach en een traan! We kijken uit naar je volgende verslag. Lieve groet van Jan en M.José.
  5. Hanni und Reiner aus Niedermerz (D):
    30 april 2018
    Schon wieder eine bemerkenswerte Reise. Wir sind begeistert und werden auch Maria aus Horm so bald wie möglich per Fax ein wenig berichten
  6. Mini groteclaes:
    1 mei 2018
    mooie fotos wat goed dat het lukte met scootmobiel. Prachtige cultuur als je dat allemaal ziet veel plezier mini
  7. Margriet corvers:
    1 mei 2018
    Heel leuk verhaal. Goede reis voor iedereen.
  8. Erik Hamers:
    1 mei 2018
    Hoi jongens, jullie zijn me geloof ik een stelletje bij elkaar he? Hahaha wel lachen als ik dit zo lees, veel plezier nog en de groetjes van ons uit Lauradorp