Dag 6 avond

6 augustus 2016 - Zheleznogorsk, Rusland

avondeten hier in hotel . Wat bestellen ? Spreken geen Engels , menukaart in Russisch, dus handen- en voetenwerk, Uiteindelijk hebben we gezegd, doe maar wat, zou Wim ook zeggen. Piet vlees, ik vis. Alweer uit Baikalmeer. Nog naar meer gelopen, maar was al donker, heel weinig Straatverlichting, kapotte niet geasfalteerde wegen, om klauwen te breken, dus maar terug naar hotel. Gezellig, ze gaan nu de kachel aanmaken, begrijp niet waarom want het is heel warm hier, maar ze willen het gezellig maken. Stuur zo foto. Gaan we nog even zitten in stoelen met berenvellen en dan naar bed. Slapen zonder treingerammel. Doe en tot morgen

1. Rinske van vuuren-jansen:
    6 augustus 2016
    ja els en piet het is de moeite waard, dat is waar dat zou wim zeggen , maar rinske wil weten wat ze eet ,,, hahahaha. goedereis verder els prachtige verhalen . je kan er straks een boek over schrijven groetjes
  2. Eefje:
    6 augustus 2016
    Hoi Els en Piet! Met open mond en grote ogen lezen en bekijken wij het blog haha!
    Jeetje wat bijzonder! Els je bent wel een bikkel hoor :-) Heel leuk om alles te lezen. Zo kun je toch veel meer details delen dan wanneer je achteraf zou vertellen. Goed idee!
    Wij vertrekken morgen naar Ardennen.
    Heel veel plezier verder en tot volgende blog / app contact. Veel liefs van ons viertjes.