Ons reisschema

24 april 2018 - Valkenburg Lb, Nederland

Hallo allemaal,
Bijna is het dan zover! A.s. zondag 29 april vertrekken we, samen met Jo Wouters uit Valkenburg, bestuurslid van de stichting Steun ons steunen.
Vlucht vanuit Dusseldorf om 11.30 uur, met tussenlanding in Abu Dhabi, naar Colombo, aankomst in de nacht van zond. op maand. 3.30 uur. Dan van de luchthaven naar de stad. Hier blijven we 1 dag om Colombo te bezichtigen. Overnachting in hotel. De volgende ochtend vertrekken we naar Baddegama in de buurt van Galle. In deze zuidelijke regio zijn de projecten hoofdzakelijk gesitueerd, Baddegama/Hikkaduwa/Galle.
Er zijn diverse uiteenlopende projecten, b.v. slechtzienden van brillen voorzien, gehandicapten van rolstoelen enz., voor gehandicapte oude man vloeren egaliseren, zodat hij makkelijker kan lopen in "huis". Waterput en buitentoilet bouwen bij vorig jaar gebouwde Agaliya huis. Een nieuw huis bouwen voor doofstomme Sredevi en haar ouders en ga zo maar door........Voor meer geinteresseerden lees de 14 e nieuwsbrief en vorige op de site van de stichting Steun ons steunen of op Facebook. Hier staat uitgebreide informatie.
Voor Piet en mij is het ook spannend wat we aantreffen en wat ons te wachten staat.......deze verhalen komen in onze volgende verslagen.
Wij willen nu alvast iedereen HEEL HARTELIJK BEDANKEN, ook namens de mensen daar en de stichting, voor de geweldige inzameling van brilllen, ook paar hoorapparaten, voor de financiele donaties, knuffels, kleertjes, spulletjes e.d. We proppen de koffers vol, dus komt goed! Er gaat nu ook een scootmobiel mee!! Meer details later.
Nu nog de laatste klusjes hier en dan op naar Sri Lanka..........!!!
We laten gauw weer iets horen.
Tot dan, Els en Piet

1. Annie Popping:
    24 april 2018
    Lieve Els en Piet, heel veel succes met jullie project. Groetjes Annie en Henk.
  2. Huub en Jose:
    Hoi Els en Piet.
    Wij wensen jullie een goede en veel succes met het ondersteunen van deze stichting.
    Geweldig.
    Groetjes José en Huub
  3. Piet en Jeanne Caldeberg:
    Els en Piet heel veel succes groetjes Piet en Jeanne
  4. John en gerrie pakbier:
    25 april
    we wensen jullie veel succes en gezond terug.
  5. Angelique:
    Hoi Elske en Piet
    Alvast goede reis,veel energie en denk aan jullie
    Liefs
  6. Truus en Guenter:
    28 april 2018
    Hoi Els en Piet,
    Een heel goede reis, veel plezier en ook veel succes met jullie projecten. Leuk dat we jullie weer kunnen volgen!

Liefs.
  7. Victor en Gertie:
    28 april 2018
    Hoi Els en Piet,
    Morgen is het al zover en gaan jullie aan het project beginnen.
    We wensen jullie veel succes toe en zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto’s die we op de voet zullen volgen.
    Goeie vlucht en alle goeds.
    Groetjes,
    Victor en Gertie
  8. Will en Math Thewessen:
    30 april 2018
    Lieve reizigers,
    Gezonde werklust en veel plezier samen!
    We kijken uit op jullie uitdagingen!
    Succes,
    Math & Will
  9. Roelof en Gretha:
    5 mei 2018
    Hoi Els en Piet, heel veel plezier en succes met jullie projecten.