Ons reisschema

24 april 2018 - Valkenburg Lb, Nederland

Hallo allemaal,
Bijna is het dan zover! A.s. zondag 29 april vertrekken we, samen met Jo Wouters uit Valkenburg, bestuurslid van de stichting Steun ons steunen.
Vlucht vanuit Dusseldorf om 11.30 uur, met tussenlanding in Abu Dhabi, naar Colombo, aankomst in de nacht van zond. op maand. 3.30 uur. Dan van de luchthaven naar de stad. Hier blijven we 1 dag om Colombo te bezichtigen. Overnachting in hotel. De volgende ochtend vertrekken we naar Baddegama in de buurt van Galle. In deze zuidelijke regio zijn de projecten hoofdzakelijk gesitueerd, Baddegama/Hikkaduwa/Galle.
Er zijn diverse uiteenlopende projecten, b.v. slechtzienden van brillen voorzien, gehandicapten van rolstoelen enz., voor gehandicapte oude man vloeren egaliseren, zodat hij makkelijker kan lopen in "huis". Waterput en buitentoilet bouwen bij vorig jaar gebouwde Agaliya huis. Een nieuw huis bouwen voor doofstomme Sredevi en haar ouders en ga zo maar door........Voor meer geinteresseerden lees de 14 e nieuwsbrief en vorige op de site van de stichting Steun ons steunen of op Facebook. Hier staat uitgebreide informatie.
Voor Piet en mij is het ook spannend wat we aantreffen en wat ons te wachten staat.......deze verhalen komen in onze volgende verslagen.
Wij willen nu alvast iedereen HEEL HARTELIJK BEDANKEN, ook namens de mensen daar en de stichting, voor de geweldige inzameling van brilllen, ook paar hoorapparaten, voor de financiele donaties, knuffels, kleertjes, spulletjes e.d. We proppen de koffers vol, dus komt goed! Er gaat nu ook een scootmobiel mee!! Meer details later.
Nu nog de laatste klusjes hier en dan op naar Sri Lanka..........!!!
We laten gauw weer iets horen.