Dag 19 Home sweet home!

20 augustus 2016 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

We zijn weer thuis in Valkenburg ! Hebben goede vluchten gehad en plm 3 pm waren we in Dusseldorf . Roger en Ray stonden al op ons te wachten . Ray vond het allemaal heel erg spannend tussen al die mensen wachten op opa en oma. We zijn wel moe, mijn biologische klok is helemaal op tilt. We zijn Pajgu nog gaan halen nadat Kim lekker eten voor ons had gemaakt, en Pajgu was door het dolle heen toen ze ons weer zag. Dus we zijn heel dankbaar dat alles zo goed is verlopen. Het was eigenlijk geen vakantie maar een groot avontuur. Toen we thuis waren zegt Piet, kijk eens om je heen naar b.v. al deze elektrische  apparatuur,  daar hebben zij niks van!! Het zet je wel aan het denken. Wij willen  jullie ook nogmaals bedanken voor alle leuke en lieve reacties, want dat is toch wel fijn om iets van het thuisfront te horen als je zo ver weg bent. Ook onze complimenten aan Ruud van MongoliaTours in Nederland en Sundowner Wildive, voor de goede organisatie. This is for Saskia from Tseren Tours in Ulan Bator, Thanks for your great support in Mongolia and especially for Sowa and Lotar, together with you we had this great adventure, you both took good care of us and we had a great time. Thanks a lot and see you!!  Nu komen de naweeën van ons avontuur, koffers opruimen, wassen en zo meer. Maar het was  meer dan de moeite waard!! Wij hopen jullie allemaal gauw weer eens te zien! Uiteraard is dit blog een verkorte weergave van wat we hebben meegemaakt , dus het boek is nog niet af.........we kunnen nog heel lang vooruit met vertellen, ook aan de hand van film en foto's ! Tot ziens..............Els en  Piet

1. Truus en Guenter:
    20 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. Verheugen ons al op de verdere verhalen.
    Geniet nu maar weer van alle luxe om je heen.
  2. Bas en Hannie:
    Hoi Els en Piet,
    wat een geweldige reis! we hebben genoten van jullie verslagen en foto`s. Wat een geweldige ervaring.
    Groetjes
    Hannie en Bas
  3. Huub en Jose:
    Hiallo Els & Piet,
    We hebben enorm genoten van de boeiende en interessante verhalen en foto's van jullie avo tuurlijke reis naar Mongolia. Je zegt: dat was deel 1 van ons reisverslag.
    Deel 2 van jullie mooie reis zullen we spoedig met jullie samen doornemen.
    Ga eerst maar even lekker uitrusten en bijtanken van deze schitterende reis.
    Tot gauw in Valkenburg of op Terlinden.
    Vele groetjes van Huub en José
  4. Math en Dorine:
    Tjonge, tjonge Els en Piet,
    Wat een avontuur. Duidelijk dat jullie hebben genoten! En wij ook!! We keken uit naar het volgende verhaal en de foto's.
    Bedankt dat we hebben mogen meekijken en voelen.
    Wij zien uit naar de uitgebreidere verhalen, " waar dan ook......."
    Groetjes en tot ziens.
    Dorine en Math
  5. Victor en Gertie:
    21 augustus 2016
    Hoi Els en Piet,
    Een heel ervaring zo'n reis en dan ervaar je inderdaad weer hoe goed we het hier hebben!
    Rust nu maar lekker uit.
    We komen snel eens langs om nog meer spannende verhalen te horen.
    Groetjes, Victor en Gertie