Dag 7 vervolg

7 augustus 2016 - Irkoetsk, Rusland

plm 1 uur rijden van Baikalmeer naar Irkutsk met taxi. 4 pm aangekomen. Inchecken, spullen naar kamer (overigens mooi hotel en in centrum, super) en meteen de stad in. Lopen, lopen lopen..........ja wat ga ik tot nu toe vertellen over deze stad, Piet en ik denken beetje vergane glorie, mooi, niet mooi, bussen trams oud en rammelkisten, stoepen slecht, enz. Naar stadspark geweest, ook niks bijzonders. Maar prachtige oude herenhuizen, als ze opgeknapt zouden zijn. Ook hele dure winkels, wij kijken en Chinezen kopen,(trouwens heel veel Chinezen hier). Beelden van Karl Marx, tsaar Alexander III en morgen zien we er nog meer. Ik denk als jullie de foto's van vandaag zien, dat deze beelden voor zich spreken. Ik weet eigenlijk niet goed deze stad te omschrijven. O ja en de auto' s rijden super hard door het centrum, niet normaal.

Tot morgen en groetjes

1. Math en Dorine:
    Hoi Els en Piet,
    Piet van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag.
    Wij genieten van jullie reisverslagen.
    Nog heel veel reisplezier
  2. Huub en Jose:
    7 augustus 2016
    Piet van harte proficiat met je verjaardag.
    Neem er een extra wodka op jongens.
    We genieten van jullie verhalen, dus schrijf maar lekker verder Els.
    Groetjes José en Huub
  3. Jan en Marie-José:
    7 augustus 2016
    Van harte proficiat! Wat een bijzondere plek je verjaardag te vieren! We genieten van de foto's en de verhalen,reizen zo een beetje met jullie mee! Veel liefs
  4. Truus:
    7 augustus 2016
    Piet ook van ons van harte gefeliciteerd met je 67 e verjaardag. Els jou ook gefeliciteerd met Piet en je verslagen Super!! Grtjs Truus en Jan.
  5. Truus en Guenter:
    7 augustus 2016
    Piet , proficiat met je verjaardag. Geniet maar samen van deze dag op deze mooie reis.
    Groetjes, Truus en Günter.
  6. Victor en Gertie:
    Hoi Els en Piet,
    Ja Piet wij blijven natuurlijk niet achter na alle reacties. Ook van ons van harte gefeliciteerd. Wij hebben al op jullie getoost! Nog vele gezonde en gelukkige jaren samen en veel reisgenot toegewenst. Niet alleen voor deze reis maar ook voor alle toekomstige reizen.
    Wat een ervaringen, elke dag weer anders. We volgen jullie belevenissen op de voet. Geniet ervan en we horen weer van jullie.
    Groetjes, Victor en Gertie
  7. Angelique:
    7 augustus 2016
    Ik wens je vanzelfsprekend ook een fijne verjaardag met alles wat er bij hoortverder geniet ik van dit sappige reis verslag en kan niet wachten om het vervolg te lezen.Elske je hebt talent✒️Slaap lekker en tot morgen lieve groeten
  8. Caro:
    7 augustus 2016
    Gefeliciteerd nonk met uw verjaardag en Verweggistan! Leuk om de verhalen te lezen van jullie avontuurlijke reis. Veel plezier nog, groetjes Caro&Maykel
  9. Hélène en Jos Horsmans:
    8 augustus 2016
    Hey proficiat grote broer.
    Fijne dag , trouwens die blokhut is wat voor in de Kunderberg.
    Mooi verjaardagscadeau. Wel iets kleiner formaat... moet kunnen.
    Fijne tijd nog en we wachten weer tot de volgende spannende verhalen.
    Groetjes Jos en Hélène.
  10. Will en Math Thewessen:
    8 augustus 2016
    Piet ik sluit me natuurlijk aan bij de vele reacties . Proficiat!Hebben ze daar ook lekkere vlaai?
    Wij blijven jullie volgen ,interessante verhalen. Geniet ervan!
  11. Riekkij en jose:
    8 augustus 2016
    proficiat wel een beetje laat maar van harte.geniet van alles