Foto's dag 2 t/m 5

6 augustus 2016 - Listvyanka, Rusland

hallo allemaal, omdat er geen verbinding was ga ik nu foto's sturen van dag 2 t/ m 5 van begin in Moskou, in trein en langs route tot in Irkutsk . Het reisverslag van dag 2 ben ik niet vergeten. Ik had het klaar, maar kreeg het niet geplakt in reisblog. Was hier in hotel Chinese jongen die Engels sprak, want hier is alleen Russisch, en hem gevraagd of hij me kon helpen. Natuurlijk, maar in plaats van copieeren heeft hij verslag van dag 2 GEKNIPT!!!! 1000 x sorry, maar we konden het niet meer terugvinden in I cloud en hij moest verder met de groep. Dus Arno, Karlijn of ? help help hoe kan ik dit nog vinden? Anders ga ik maar mijn geheugen testen........maar ga nu eerst proberen wat foto's te plaatsen. Ik moet toch nog veel leren met die kloemel, maar dit doe je ook niet elke dag, toch oma zegt Bibi dan. Tot straks met verslag dag 6. Werk me kapot hier

1. Huub en Jose:
    7 augustus 2016
    Hallo Els & Piet,
    We hadden een kleine achterstand met het lezen van jullie dagverslagen ( druk geweest met de organisatie van de "zussenverjaardag" ). Die zit er nu op, dus we lopen de achterstand nu snel in.
    Jullie verhalen en foto's zijn indrukwekkend, interessant en ook heel mooi.
    Ja, we kunnnen ons voorstellen dat jullie ( m.n. arme Els ) het erg druk hebben. Zo'n reisverslag bijhouden en rondsturen is in die landelijke omgeving ( niet altijd internet- of wifi-verbinding ) natuurlijk eenvoudig. Maar Els, knap gedaan, proficiat. Ja, en wees blij dat jullie beide heel goed Russisch kunnen verstaan en spreken, dat helpt toch ??
    We hebben echt genoten van jullie interessante verhalen en foto's.
    Blijf nu maar lekker genieten van de rust op het mooie Mongoolse platteland.
    Toi, toi, toi
    Groetjes Huub en Jos
  2. Rina en jo:
    7 augustus 2016
    Hallo Els en Piet
    het is zondag middag alles opgeruimd van zaterdag avond was wel gezellig er was niet veel trek ? 8 stuks alles goed gegaan .nu jullie reis verslag lezen even weg geweest van het reis blog nu kunnen we jullie weer volgen heel erg mooi al die reis belevenissen geniet er maar van.Piet alvast( Proficiat) met je verjaardag.we zullen jullie belevenissen
    zeker volgen heel veel plezier.
    Jo en Rina.
  3. Mieke Siegersma:
    8 augustus 2016
    Erg leuk om je verslagen te lezen. Geweldig..ik geniet ervan!
  4. Mieke Siegersma:
    8 augustus 2016
    Proficiat me Pues verjasrdag. En een mooie dag wens ik Julie!
  5. Finy en Georg Spierts:
    9 augustus 2016
    Hallo Els en Piet,
    door omstandigheden nu pas de diverse reisverslagen gelezen; erg indrukwekkend.Dit zal zeker een onvergetelijke reis worden waar jullie nog lang aan terug zullen denken.
    Een aantal foto,s komen ons bekend voor; wij hebben ook al eens Moskou en st Petersburg bezocht en vonden het heel indrukwekkend.
    Finy en Georg.